Festészetének lényegi elemei az ecset és anyagkezelés módja, azaz a festék érzéki találkozása a vászonnal, valamint a kép síkjában helyet foglaló egy, vagy több ovális alapforma viszonya a háttérhez, és így a kép belső terét alkotó immanens térhez. Művészetének modern értelemben vett expresszív volta, nem csak az ecset és formakezelésének érzelmekre ható kifejező erejében mutatkozik meg, hanem az egyre intenzívebb színhasználatában is. A gyakran hálóba rendezhető ovális alapformát, fentről lefelé haladó kettős ecsetnyomból eredeztethetjük, amely a gesztus, és nyomhagyás vizsgálata szempontjából a koncentrált figyelem képé formálásának első mozzanata. Gondolhatunk így a gravitáció irányára, a festék mozgását követő gesztus dinamikájára, a keleti festészetben ez a mozzanat a létezés megnyilvánulásának első jele. A kortárs művészetben ezt leginkább a keleti kulturális tradícióra mélyen építő Lee Ufan művészetében figyelhetjük meg. Juhász munkáiban 1995 óta van jelen az ovális forma, majd 1999-től válik festészetének fő motívumává, melyek monokróm vagy különböző irányú ecsetvonások alakította, expresszív színvilágú, de absztrakt háttér előtt jelennek meg.   A kisebb vagy nagyobb méretben, festői gesztusokkal felvitt ovális formák mindig egy adott -láthatatlan-  rendszer,  rácsszerkezet szabályaihoz igazodva kerülnek a vászonra,  a biomorfikus absztrakció hagyományait megidézve. Légies kompozíciói a figuralitás határán mozognak.

  

Festészetének lényegi elemei az ecset és anyagkezelés módja, azaz a festék érzéki találkozása a vászonnal, valamint a kép síkjában helyet foglaló egy, vagy több ovális alapforma viszonya a háttérhez, és így a kép belső terét alkotó immanens térhez. Művészetének modern értelemben vett expresszív volta, nem csak az ecset és formakezelésének érzelmekre ható kifejező erejében mutatkozik meg, hanem az egyre intenzívebb színhasználatában is. A gyakran hálóba rendezhető ovális alapformát, fentről lefelé haladó kettős ecsetnyomból eredeztethetjük, amely a gesztus, és nyomhagyás vizsgálata szempontjából a koncentrált figyelem képé formálásának első mozzanata. Gondolhatunk így a gravitáció irányára, a festék mozgását követő gesztus dinamikájára, a keleti festészetben ez a mozzanat a létezés megnyilvánulásának első jele. A kortárs művészetben ezt leginkább a keleti kulturális tradícióra mélyen építő Lee Ufan művészetében figyelhetjük meg. Juhász munkáiban 1995 óta van jelen az ovális forma, majd 1999-től válik festészetének fő motívumává, melyek monokróm vagy különböző irányú ecsetvonások alakította, expresszív színvilágú, de absztrakt háttér előtt jelennek meg.   A kisebb vagy nagyobb méretben, festői gesztusokkal felvitt ovális formák mindig egy adott -láthatatlan-  rendszer,  rácsszerkezet szabályaihoz igazodva kerülnek a vászonra,  a biomorfikus absztrakció hagyományait megidézve. Légies kompozíciói a figuralitás határán mozognak.

1974 | Budapest | Budapesten él és dolgozik

TANULMÁNYOK

1995-2000          Magyar Képzőművészeti Egyetem | Budapest | festő szak
1994-1995          Chelsea College of Fine Art | London | festő szak
1989-1993          Képző-és Iparművészeti Szakközépiskola | Budapest | festő szak

DÍJAK

2004                STRABAG Festészeti Díj | alkotói támogatás
2003-2005           Derkovits Gyula képzőművészeti ösztöndíj
2009                Art Universitas pályázat   

EGYÉNI KIÁLLÍTÁSOK

2009  Vizivárosi Galéria  | Budapest (Dorogi Jánossal)
2007  Budapest Art Factory Galéria | Budapest
2006  MAMŰ Galéria | Budapest (Cseh Lilivel)
2003  Térhatás II. | A.P.A. | Galéria | Budapest (Cseh Lilivel)
2002  Bercsényi Galéria | Budapest 

VÁLOGATOTT CSOPORTOS KIÁLLÍTÁSOK

2019 fülledt szerda délutáni fény | VILTIN Galéria | Budapest
2018 Élő Magyar Festészet | Kepes Intézet, Eger | Rendition | The Concept Space | London
2017 Élő Magyar Festészet | Hal | Bálna | Budapest
2016 Világok közötti átjáró | Az Élesdi Művésztelep 20. éve | Műcsarnok | Budapest
2016 Magyar  Festészet Napja | Bálna|Budapest
2015 Magyar Kortárs Festészet, lV. Esterházy Művészeti Díj kiállítás |Magyar Nemzeti Múzeum | Budapest
2015 Élő Magyar Festészet | Bálna | Budapest
2015 Ornamens-értelmezések a jelenkori képzőművészetben 1990-2015 | Várfok Galéria | Budapest
2015 Budapest Art Factory | Vienna Artfair | Bécs
2013 Budapest Art Factory | Catania Art Fair 
2012 Zóna | Élesdi Művésztelep kiállítása | Modem | Debrecen              
2011 Tabula rasa II. | MAMŰ Galéria | Budapest
2011 Vizivárosi Galéria | Art Market Budapest
2010 Élesdi Művésztelep | Bernádi Ház | Marosvásárhely
2010 Élesdi Művésztelep | REÖK Palota | Szeged
2009 Absztrakt és Erotika | B55 Galéria | Budapest
2008 Art Factory Budapest | bridgeArt Fair Wynwood | Miami | USA
2008 Art Factory Budapest | ART NOW FAIR | New York | USA
2008 TIZENEGYES az Élesdi Művésztelep kiállítása | Szombathelyi Képtár      
2007 A kép közvetlensége | 10 éves az Élesdi Művésztelep | Ernst Múzeum | Budapest
2007 XI. Élesdi Művésztelep kiállítása | B55 Galéria | Budapest
2007 Ötven éves a Pécsi Modern Képtár | Válogatás új szerzeményeinkből 2001-2007 | BMMI Janus Pannonius Múzeum | Pécs
2006 10 éves a STRABAG Festészeti Díj | Ludwig Múzeum, Budapest 
2006 Derkovits ösztöndíjasok kiállítása | Magyar Intézet | Stuttgart
2006 Homage to the 1956 Hungarian Revolution | Élesdi Művésztelep kiállítása | Európa Parlament | Strasbourg
2006 Torn Curtain Art Miami | Lincoln Theatre | Miami Beach | USA

TAGSÁGOK

Budapest Art Factory alapító tagja
Élesdi Művésztelep alapító tagja
Magyar Festők Társasága
MAMŰ

MŰVEK KÖZGYŰJTEMÉNYBEN

Janus Pannonius Múzeum – Modern Magyar Képtár, Pécs
Dunaújvárosi Főiskola kollégiumi épület, Dunaújváros